eller
Ikke registrert?

Hvem ønsker du å handle for idag?

Reklamasjon

Vårt mål er at du skal ha en god blomsteropplevelse når du handler hos oss. Vi bytter alle blomster og planter som ikke holder garantert kvalitet og levetid.

Markedets beste kvalitetsgaranti på blomster

Du skal være trygg på at blomster og planter kjøpt hos Mester Grønn alltid har den beste kvaliteten. Derfor har vi kvalitetsgaranti. Vi bytter alle blomster og planter som ikke holder garantert kvalitet og levetid.

Mester Grønn Kvalitetsgaranti

Blomster og planter har ulik forventet levetid. Oversikten viser vår garanterte levetid med riktig stell. Her kan du lese mer om hvordan du bør snitte og stelle blomstene riktig slik at du får glede av dem lengst mulig.

Avskårne blomster

Alle våre avskårne blomster er dekket av kvalitetsgarantien. Vi lover at blomstene skal holde seg friske og fine i et minimum antall dager såfremt du behandler dem riktig.

Vår kvalitetsgaranti på avskårne blomster:

Kvalitetsgaranti avskårne blomster

Potteplanter

Vi har et stort utvalg av potteplanter med ulik forventet levetid. Som den første i markedet, introduserer vi kvalitetsgaranti på alle blomster og planter, ikke bare avskårne. Vi garanterer at potteplantene skal holde seg friske og fine, så fremt du behandler dem riktig.

Vår kvalitetsgaranti på potteplanter:

Kvalitetsgaranti potteplanter

Kvalitetsgaranti uteplanter

14 dagers åpent kjøp på interiørvarer

Vi har 14 dagers åpent kjøp på potter og interiørartikler. Er du misfornøyd med ditt valg av produkt kan du komme tilbake til butikk å bytte til et nytt produkt.

Produktet du leverer inn kan ikke ha verdiforringelse ved å ha vært hjemme hos deg og produktet skal være egnet for nytt salg. Vi har ikke åpent kjøp på salgsvarer.

Slik kan du reklamere

Vi setter stor pris på å høre fra deg dersom du har kjøpt et produkt med kvalitetsfeil. Ønske du å reklamere må du ta med produktet tilbake til butikken og vise frem kvittering for kjøpet.

Er produktet gitt deg som gave og levert med bud, så tar du med kjørelappen med ordrenummeret som er festet til esken produktet ble levert i.

Ønsker du å sende oss din klage skriftlig, gjør du dette via vårt kontaktskjema. Vi trenger foto av produktet og kvittering som bekrefter at produktet er kjøpt hos Mester Grønn.

Hei og velkommen til oss

800 80 111
Åpningstider:
Mandag - fredag 08.00 - 20.00
Lørdager 08.00 - 17.00