Logg inn
eller
Registrer deg
Ved å opprette en konto hos oss vil du enklere kunne gjennomføre fremtidige kjøp, gi en raskere utsjekk i kassen og få full ordrehistorikk over alle bestillinger.
0 0,-

Reklamasjon

Vårt mål er at du skal ha en god blomsteropplevelse når du handler hos oss. Holder ikke blomstene dine god kvalitet har du mulighet til å reklamere på blomstene.

5 dagers garanti på snittblomster

Alle våre avskårne blomster har 5-dagers garanti. Vi lover at blomstene skal holde seg friske og fine i minst fem dager, så fremt du behandler dem  riktig.

Har du kjøpt blomster i en av våre butikker og du ikke er fornøyd, må produktet tas med til butikken sammen med eventuell kvittering. Mester Grønn erstatter produktet hvis det ikke tilfredstiller 5-dagers garantien.

Er produktet gitt deg som gave og levert med bud, så tar du med kjørelappen med et ordrenummer som er festet til esken produktet ble levert i.

Ønsker du å sende oss din klage skriftlig, gjør du dette via vårt kontaktskjema. Vi trenger foto av produktet og kvittering (evt. bankutskrift) som bekrefter at produktet er kjøpt hos Mester Grønn.

3 måneders garanti på grønne planter

Vi har også 3 måneders garanti på store grønne planter som er ferdig plantet i selvvanningspotter. Dette forutsetter naturligvis at plantene stelles riktig. Om planten ikke utvikler seg normalt, til tross for at den behandles riktig, kan du sende inn en skriftlig klage via vårt kontaktskjema. Vi trenger foto av produktet og kvittering (evt. bankutskrift) som bekrefter at produktet er kjøpt hos Mester Grønn.

Blomster og planter regnes  som ferskvare og byttes kun om kvaliteten ikke er tilfredsstillende. Ved reklamasjon gjelder forbrukerkjøpsloven og Mester Grønns holdbarhetsgarantier.

Hei og velkommen til oss

800 80 111
Åpningstider:
Mandag - fredag 08.00 - 20.00
Lørdager 09.00 - 15.00