Logg inn
eller
Registrer deg
Ved å opprette en konto hos oss vil du enklere kunne gjennomføre fremtidige kjøp, gi en raskere utsjekk i kassen og få full ordrehistorikk over alle bestillinger.
0 0,-

Ny Rosa sløyfe-rekord fra Mester Grønn

Årets Rosa sløyfe-aksjon er slutt for i år, og Mester Grønn kan i år overføre et rekordstort beløp til Kreftforeningen på hele 2,7 millioner kroner.

Målet med Rosa sløyfe-aksjonene er å vise solidaritet med de som rammes av brystkreft, spre informasjon om sykdommen og bidra med midler til forskning på brystkreft.

– Årets aksjon har vært en formidabel suksess hos Mester Grønn. Vi kan overføre rekordstore 2,7 millioner kroner til Kreftforeningen og kampen mot brystkreft. Jeg er veldig stolt av den innsatsen våre medarbeidere har gjort for å bidra til kreftkampen, sier Erling Ølstad, Administrerende direktør i Mester Grønn.

Pin itKari Traa laget årets Rosa sløyfe-bukett for Mester Grønn.

Kari Traa-buketten en stor suksess

Årets Rosa sløyfe-bukett fra Mester Grønn ble designet av Kari Traa og ble en stor suksess. I tillegg solgte vi forskjellige rosa roser, buketter, hortensia, duftlys og Kreftforeningens designpin som også solgte bra. For hver bukett gikk 25,- kr til Rosa sløyfe-aksjonen. Mange kunder har kjøpt en vakker bukett til sine nærmeste for å spre glede og for å støtte en god sak. Resultatet av dette har blitt at Mester Grønn kan overføre 2,7 millioner kroner,- til Kreftforeningen og Rosa sløyfe-aksjonen, noe som er hele 800 000,- over 2015 resultatet, og dermed en ny fantastisk rekord.

Pin itErling Ølstad, adm.dir i Mester Grønn er svært fornøyd med buketten Kari Traa designet.

Langvarig samarbeidspartner

Det er åttende året på rad Mester Grønn er hovedsamarbeidspartner for Rosa sløyfe-aksjonen. I en bedrift med nesten 90 % kvinnelige ansatte er det helt naturlig å knytte en rosa sløyfe rundt Mester Grønn i oktober. Aksjonen skaper stort engasjement blant de ansatte, og årets flotte resultat skaper ekstra stolthet.

– Rosa sløyfe-bukettene er vårt bidrag til å støtte en viktig sak. Årets bukett var også ment å være en liten påminnelse om å snakke med kvinnene i familien om brystkreft. Vi er veldig glade for at vi har kunnet bidra med å få frem dette viktige budskapet, i tillegg til å samle inn penger til videre forskning på arvelig brystkreft, sier markedsdirektør Hege Hildeng i Mester Grønn. Tusen takk til alle kunder som har kjøpt Rosa sløyfe-produkter og støttet en veldig viktig sak

Vi anbefaler å lese

Hei og velkommen til oss

800 80 111
Åpningstider:
Mandag - fredag 08.00 - 20.00
Lørdager 09.00 - 15.00