Mester Grønn kåret til «Årets Butikkjede 2018»

Mester Grønn kåret til «Årets Butikkjede 2018»

19. Oktober, 2018

Mester Grønn vant den prestisjetunge prisen «Årets Butikkjede 2018» under årets kjøpesenterkonferanse. - Dette er en fantastisk lagseier hvor alle medarbeidere i Mester Grønn har levert, sier en stolt og glad administrerende direktør i Mester Grønn, Erling Ølstad.

Mester Grønn mottok prisen «Årets Butikkjede 2018» under Kjøpesenterkonferansen på Quality Airport Hotel Gardermoen 18. oktober. Prisen deles ut hvert år av bransjeforeningen for kjøpesentrene, Nordic Council of Shopping Centers (NCSC). Prisen gis til den kjeden som har de mest attraktive butikkene og har gitt kundene de beste handleopplevelsene i året som har gått. Årets finalister i tillegg til Mester Grønn, var Boys of Europe og Specsavers.

Mester Grønn kåret til «Årets Butikkjede 2018»

Brødrene Ola og Erling Ølstad kunne stolt ta i mot prisen for Årets butikkjede sammen med Markedsdirektør Hege Hildeng.

Juryens begrunnelse

I juryens begrunnelse står det at Mester Grønn gjennom mange år har hatt jevn omsetningsvekst og vist evne til å tilpasse seg et marked i stor endring. Mester Grønn har i stor grad evnet å markedsføre seg til en ”top-of-mind”- posisjon hos en stor andel av befolkningen – både via tradisjonelle og mer moderne markedsføringskanaler. I tillegg til egen markedsføring er kjeden en positiv bidragsyter til sentrenes kampanjer og aktiviteter. De skårer også høyt på tilfredshet hos kundene gjennom fokus på god service og kvalitet,

Fantastisk lagseier

-Dette er en fantastisk lagseier hvor alle medarbeidere i Mester Grønn har levert, sier en stolt og glad administrerende direktør i Mester Grønn, Erling Ølstad. – Tusen takk til alle 1400 medarbeidere som hver dag møter våre kunder og har gjort denne seieren mulig.

Mester Grønn

Mester Grønns visjon er å 'Skape glede i alle hjem' med friske blomster av høy kvalitet til en lav pris.

Grundig vurdering ligger bak

Årets nominerte er valgt ut blant en lang rekke butikkjeder i Norge, og det er kjøpesenter-bransjen selv som stemmer frem de ti beste, før en jury nominerer tre og én vinner til slutt kåres. Til grunn for utvelgelsen ligger blant annet service, omsetningsutvikling, deltakelse på sentrenes aktiviteter, butikkenes utforming og grad av fornying, generell markedsføring, intern oppfølging av ansatte og kjedens helhetlige konsept.

Vi tror du også vil like å lese