Bilde uten navn

Reklamasjon

Vårt mål er at du skal ha en god blomsteropplevelse når du handler hos oss. Vi bytter alle blomster og planter som ikke holder garantert kvalitet og levetid.

Slik reklamerer du

Vi setter stor pris på å høre fra deg dersom du har kjøpt et produkt med kvalitetsfeil.

  • Ta med produktet tilbake til butikken og vis frem kvittering for kjøpet.
  • Er produktet gitt deg som gave og levert med bud, så tar du med kjørelappen med ordrenummeret som er festet til esken produktet ble levert i.
  • Ønsker du å sende oss din klage skriftlig, gjør du dette via vårt kontaktskjema. Vi trenger foto av produktet og kvittering.
Kvalitetsgaranti Mester Grønn

Kvalitetsgaranti på blomster og planter

Du skal være trygg på at blomster og planter kjøpt hos hos oss alltid har den beste kvaliteten. Derfor har vi Kvalitetsgaranti på alle blomster og planter:


Vi bytter alle blomster og planter som ikke holder garantert kvalitet og levetid.

Garantert levetid

Blomster og planter har ulik forventet levetid. Oversikten viser vår garanterte levetid så fremt du behandler de riktig, og hvor lenge du kan forvente at de holder seg fine, med ekstra kjærlig stell. Her kan du lese mer om hvordan du bør snitte og stelle blomstene riktig slik at du får glede av dem lengst mulig.

Vår kvalitetsgaranti

Vår kvalitetsgaranti

14 dagers åpent kjøp på interiørvarer

Vi har 14 dagers åpent kjøp på potter og interiørartikler. Er du misfornøyd med ditt valg av produkt kan du komme tilbake til butikk å bytte til et nytt produkt.

Produktet du leverer inn kan ikke ha verdiforringelse ved å ha vært hjemme hos deg og produktet skal være egnet for nytt salg. Vi har ikke åpent kjøp på salgsvarer.

Vi anbefaler å lese