Årets omnikanal mestergronn.no

Mester Grønn vant Årets Omnikanal 2017

31. Mai, 2017

Mester Grønn vant prisen for Årets Omnikanal 2017. -Dette er en fantastisk lagseier hvor alle medarbeidere i Mester Grønn har levert, sier en stolt og glad administrerende direktør i Mester Grønn, Erling Ølstad.

Mester Grønn mottok prisen som Årets Omnikanal 2017 under Netthandel.no- og Virke-konferansen «NXT – The Transformation of Retail» tirsdag 30. mai. Flere hundre kjeder har blitt vurdert, og blant disse var store selskaper som Vinmonopolet, Elkjøp, Ark, Power og Bolia for å nevne noen.

Mester Grønn Årets Omnikanal

Hva er omnikanal?

Ordet omnikanal brukes om butikkjeder som har både fysiske butikker og nettbutikk. Omnikanal innebærer sømløs integrering av salg og markedsføring på tvers av alle kanaler. Med andre ord at samspillet mellom butikk, nettbutikk, sosiale medier og kundeservice fungerer godt.

Svært god kundeopplevelse

I juryens begrunnelsen for at Mester Grønn vant står det blant annet:

«Årets vinner har vist et kanalsamspill av ypperste klasse, samtidig som de våger å utfordre egen forretningsmodell med mål om å tilpasse seg den digitale fremtiden. Vinneren har rett og slett en velskrudd, grenseløs og tilnærmet feilfri flyt mellom butikk og nett.»

Mester Grønn vant Årets Omnikanal

Monica Neve og Lise Foss Andersen tok i mot prisen på vegne av Mester Grønn.

Fantastisk lagseier

-Dette er en fantastisk lagseier hvor alle medarbeidere i Mester Grønn har levert, sier en stolt og glad administrerende direktør i Mester Grønn, Erling Ølstad.

-Dette er resultat av en meget målbevisst og helhjertet jobbing fra ledelse og de ansatte de siste årene. Det viser at når man setter seg et tydelig mål og virkelig strekker seg for å nå målet, så kommer resultatene, avslutter Ølstad.

Vi tror du vil like å lese